اخبار الحوادث

الأربعاء، 8 أبريل 2009

لما قابلتك 2009

1- لما قابلتك وليه ده يبقا حالى وليه انت دايما فبالى ليالى وراها ليالى وهو ده حالى بحبك وهعمل ايه ايييييييييهليه يوم ماقابلتك قولت انا ليه اتغيرت بقيت كده ليه احساس عمرى ماحسيت بيه احساس قلبى بحبك ليه يوم ماقابلتك قولت انا ليه اتغيرت بقيت كده ليه مين بيحب بيعرف ليه ليه ياحبيبى بحبك وليه ده يبقا حالى وليه انت دايما فبالى ليالى ورا ها ليالى وهو ده حالى بحبك وهعمل ايه ايييييييييهليه يوم ماقابلتك قولت انا ليه سيبت ايديا فحضن ايديك ولقيت قلبى بيجرى عليك ولقيت نفسى بحبك ليه يوم ماقابلتك قولت انا ليه سيبت ايديا فحضن ايديك ولقيت قلبى بيجرى عليك ولقيت نفسى بحبك وليه ده يبقا حالى وليه انت دايما فبالى ليالى ورا ه ليالى وهو ده حالى بحبك وهعمل ايه ايييييييييهليالى ورا ه ليالى وهو ده حالى بحبك وهعمل ايه ايييييييييه
2- بعدت ليه
بعدت ليه خليتنى اخسر اغلى حاجه فدنيتى
ليه لما اقابل حد غيرك لسه حاسس غربتى ليه انت بس اللى فعنيا مهما اشوف دايما ليه اللى جاى ده كان لغيرك مش عاويز اعيشه أبداا بعدت ليه خليتنى اخسر اغلى حاجه فدنيتى ليه لما اقابل حد غيرك لسه حاسس غربتىليه انت بس اللى فعنيا مهما اشوف دايما ليه اللى جاى ده كان لغيرك مش عاويز اعيشه أبداا بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى ده انا راحتى بعدك فوحدتى بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى ده انا راحتى بعدك فوحدتى فوحدتى مجاش فبالى قبل منك انى احب الحب دهعملت ايه فيا ومشيت خليتنى بعدك اعيش كده علمت قلبى حلم واحد بيك وبس بيحلمه معرفش ينطق غير بحبك ماهو ده اللى اتعلمهبعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى ده انا راحتى بعدك فوحدتى بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى ده انا راحتى بعدك فوحدتى فوحدتى فوحدتى بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى
3- الا حبيبى
كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبى انا ليا مين فالدنيا بعد حبيبى كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبى انا ليا مين فالدنيا بعد حبيبى كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبىانا ليا مين فالدنيا بعد حبيبى لو يغيب عن عينى عيونى تعشق مينده انا اللى بعد حبيبى حبيبى مش هشوف حلوينكله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبى انا ليا مين فالدنيا بعد حبيبىكله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبىانا ليا مين فالدنيا بعد حبيبى هو حلم حياتى واللى بتمناهواللى عشت ليالى ليالى العمر بستناه كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبىانا ليا مين فالدنيا بعد حبيبىكله الا حبيبىكله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبى انا ليا مين فالدنيا بعد حبيبى
4- مكنتش ناوى
مكنتش ناوى اودعك بس انت مفهمتش ومشيت ومحاولتش تسمعنى او اسمع كده انا كنت لسه بكلمك وبقولك ايه فياصعبتها عليا معرفتش افهمك انا ليه ساعتها مجاش فبالى كلام لحظه ماقولت سلامليه سكت جرالى ايهازاى اسيبك تمشى كده على طولوانت اللى كنت بقول من الدنيا طلعت بيكده انا لو عليا ياحبيبى عاوزك هنا جمبى ومافيش حاجه فقلبى ياريت تفهم كدهلا حبى ليك عمره انتهى ولا قولت نتفارق انت اللى بتفارق اوهام وخلقتها انا ليه ساعتها مجاش فبالى كلام لحظه ماقولت سلامليه سكت جرالى ايه ازاى اسيبك تمشى كده على طولوانت اللى كنت بقول من الدنيا طلعت بيك
5 - اوصف فيكي
كل ما أحاول أوصف فيك يسحر شفايفك ولا عينيكي ملاقيش أي كلام يتقال وإزاي هوصف بدر منوّردا جمالك سبحان من صوّرعمري ما شفت أنا زيّه جماليا ملاكي يا فرحة أيامي ياللي مليتي الكون قدام يحب وفرح وغنا وخيال محتاج اسمع منك كلمة لو تقوليها إنشالله ببسمةهتحل لي ميت ألف سؤالمين بيحبك أكتر منيمين علشان حبك بيغنيمين سافر في عينيكي سنيندانا والله بحبك أكترمما خيالك يوم يتصوّر دانا عاشق دوبني حنين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق