اخبار الحوادث

الأربعاء، 8 أبريل 2009

ليلي نهاري

1- ليلي نهاري
كلمات : خالد تاج الدين
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : نادر حمدي
ليلي نهاري تعالى حبيبي يا ملامه حبيبي خدني ليك ليلي نهاري تعالى حبيبي قلبي ياما خاف عليك يا ريت أنا أشوفك قصادي ياريت هواك ده كان حب عادي جنبك حياتي بأجمل حياه احكيلك أيه خلاص ما أنتا شايف من غير ما أقول اكيد أنت عارف كلام كتير أنا نفسي أقولوا وكلام كتير ياريتك تقولوا جنبك حياتي بأجمل حياه
--------------------------
2 - وحشتيني
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : نادر حمدي
عيونك شايفها و حاسس أن أنا عارفها سبيني براحتي أوصفها مكسوفه ليه كأنك معايا بقالك عمر ويايا بنفس الصوره جوايا من قد أيه سنين شايفك في أحلامي بنادي عليكي ضميني لياللي كنت مش عايش و مستنيكي تحيني وحشتيني وحشتيني سنين بعدك على عيني ليا للي كنت مش عايش و مستنيكي تحيني يا أجمل هديه بعتها للقدر ليا أوصفلك أيهوالله و الدنيا بأت في عنيا حاجه تانيه هواكي قابلته وفي ثانيه جريت عليه بحبك هقولها ياريت قبل ما أكملها تعاللي في حضني و نقولها أحنا الأتنين
--------------------------
3 - تنسى وحده
كلمات : بهاء الدين محمد
الحان : عمرو دياب
توزيع : نادر حمدي
ليه يا قلبي كل يوم بتحب وحده ولسه مش لاقي اللي عايزه في أي وحده كل أول يوم تقول أنك لقيتها و في نهاية الليوم بحس أنك نستها كل ده علشان بتهرب من الحقيقة كل ده علشان يا قلبي تنسى وحده أي وحده بتقابلها بتبأى حاسه أنت مش جايلها ده أنت جاي تنسى أنت عارف حتى تعشق حد غيرها ده أنت و أنت ويا غيرها بتفتكرها قلت هنسى قلت عمري في يوم ما هرجع هتعمل أيه دلوقتي يوم ما تحب ترجعليه وهمت الناس يا قلبي أنك ناسيه او الحقيقه أن أنت عايش لسه ليها
--------------------------
4- خد قلبي معاه
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو طنطاوي
توزيع : نادر حمدي
خد قلبي معاه حبيبي مقدرش أنساه حبيبي كل أملي أني أعيش وياه وياه حبيبي عنده جرحي و عنده دواه دواه يومها أول ما كلمني و الله مدرتشي بلي أنا فيه فجأه طلع الكلام مني قلته شفت الغرام في عينيه حبه هو اللي خلاني ألقى للدنيا طعم جديدعاشق أحلامي وخداني تايه حيران وهو بعيد
--------------------------
5 - يدق الباب
كلمات : بهاء الدين محمد
الحان : محمد يحيى
توزيع : نادر حمدي
يدق الباب أقول هيا أقول رجعت خلاص ليا وتخلص غربتي و أفرح و أخاف من فرحتي أفتح تكون لعبه الظنون بيا و تطلع تاني مش هيا وماشي بقول و أيه يمنع تحن لحبها و ترجع لقيتها جيه بتقرب و أخرة شوقي مستغرب تكون لعبه الظنون بيا و تطلع تاني مش هياده قلبي داب في دقاته و آه من الشوق و أوقاته ده خدني لوهم ميت مره لكن نفسي ولو مره متلعبش الظنون بيا وتطلع بعدها هيااا
--------------------------
6- دايما في باللي
كلمات : خالد منير
الحان : محمد رحيم
توزيع : نادر حمدي
هو اللي عيونه ندوني من العالم كله خدوني معرفش أزاي شغلوني أنا أيه اللي جرا يأنا بعد ما خدني جمالك و أتغير حاللي و حالك أنا لسه مجتش في بالك طب أثبت هاللي دايما والله في باللي أه يا غايب عن العين لياللي دايما والله في باللي ولا ليله بنساك ويلي من الشوق يا غاللي أه ياويلي في هواك هو منور دنيايا و مصحي الشوق جوايا ده حبيبي قمر في سمايا أستنى معاده أنا شفت كتير بكفايه أما أنت لوحدك أيه قمر أنما أيه دي حكايه مكنتش قي باللي
--------------------------------------------------
خلينا نشوفك
كلمات : نادر عبد الله
الحان : محمد يحيي
توزيع : طارق توكل
ما تسبنيش لو حتى ثواني لو أغيب عنك أستناني ده أنا وحياتك كل ما أشوفك بحلم أمته هشوفك تاني خلينا نشوفك أنا و عنيا كل شويه يا حبيبي أنا خلينا نشوفك قرب ليا فكر فيا يا حبيبي أنالو فات يوم من غير يا حبيبي ما أقابلك فيه عيني تقولي أزاي كده مندورش عليه قلبي يلومني يقولي أنا و أنت عايشين ليه ببقى معاك لكن من شوقي بقول ده خيال و أحلم أني أقولك أكتر من اللي أتقال ده اللي يدوب في هواك كده عمره ما يهداله بال
--------------------------
8 - قصاد عيني
كلمات : خالد تاج الدين
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : نادر حمدي
و بنا معاد لو أحنا بعاد أكيد راجع ولو بيني و بينه بلاد قصاد عيني في كل مكان ومن تاني أكيد راجعين أنا دايب و كلي حنين و لا عمري أبيع لو مين قصاد عيني ومش قادر على الأيام و لا يوصف هوايا كلامو طول ليلي ولما بنام أصاد عيني قصاد عيني في يوم هنعود ده بينا وعود و في غيابه أكيد لسه الأمل موجود
--------------------------
9- ألا هيا
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : نادر حمدي
شغلاني بحبها شغلاني بيها شغلاني بحبها والشوق ندانيأه يامين يقولها أنا روحي فيها أه يا مين يقولي فين مودياني نظره تخدني أطلع لفوق و أنت في حضني مش عايزه أفوق نظرة عينيها يا مغرمين سلمت ليها و حلفت يمين ولا ليا ألى هيا دي حبيبة عينيا شغلاني بحبها ليلي و نهاري أه يا مين يقدر يطفي في قلبي ناري شغلاني بحبها و لا حد داري و أزاي بحبها و أزاي أداري همس الشفايف لمس الأيدين مش جنه وحده لأ جنتين
و العين عليها الله يعين والقلب حاسس و حلف يمين
--------------------------
10 - ريحة الحبايب
كلمات : نادر عبد الله
الحان : محمد يحيي
توزيع : نادر حمدي
أي حاجه تيجي من ريحه الحبايب بطمن قلبي اللي مشغول علي غايب كلمتين يتقالوا منو و لا عنوا بطمن قلبي اللي مشغول علي غايب لسه سامع كل كلمة قالها ليا لسه شايف زي ما يكون بين أيدياآه يا شوق خليك بقى حنين عليا وريحلي قلبي اللي مشغول علي دايب عايشه أشواق من الوفيه فيه وفيا أسأل من بعيد لبعيد يسأل عليا ده اللي زيوا مش كتير في الدنيا دياده أنا قلبي والله مشتاق لأغلى الحبايب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق