اخبار الحوادث

الأربعاء، 8 أبريل 2009

ولا على باله

1- ولا على باله
كلمات : محمد رفاعي
الحان : محمد رحيم
توزيع : طارق مدكور
حبيبي و لا على باله شوقي اللي ه ولا شاغل باللي أنادي عليه ولياللي كتير أفكر فيه و أحن اللي ه ولا داري عيونه فيها كلام في ليل خلاب وانا قلبي غرام في أحلى عذاب و لياللي كتير أفكر فيه و أحن اللي ه و لا داري
--------------------------
2- أكتر واحد
كلمات : احمد موسى / ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : طارق مدكور
أنا أكتر واحد بيحبك في الدنيا و طول عمري بحبك و في جرحك فرحك انا جمبك وبعمري يا عمري أنا والله شاريك أنا أكتر واحد قلبوا عليك أنا دنيتك أنا ملك أيديك أنت اللي من بين كل الناس متعلق بيك و بفكر فيك يا حبيبي قرب شوف بعنيك أنا جنب منك أنا حوليك علشان عيونك عمري يهون يا حبيبي يهون ولا يغلى عليك
--------------------------
3- كان طيب
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو دياب
توزيع : طارق مدكور
خلاص بقى بيتكلم يرحم زمن السكوت كبر أوام و أتعلم و خلاص طلعلوا صوت كان طيب كان حنين مش زي مكان مبين أتاري كداب كبير مش زي مكان مبين ده خدعنا سنين كتيييرخدعنا وحده وحده و جرحنا مره واحده واتعلم فووق يطيرلو يفتكر زمان اه زمان كان هوا أيه كان عايش بين أيدينا و حنيني علينا غلطه و عدت خلاص أأه خلاص أأاه هنعمل أيه مش كل الناس بريئه في الدنيا فيه و فيه
--------------------------
4- بعد اللياللي
كلمات : محمد رفاعي
الحان : خالد عز
توزيع : طارق مدكور
بعد الليالي والأيام من شوقي اليه والله و أزاي يهون عليه كل شي في البعد بشتاقلك يا غاللي أنت فين بنده عليكو الله وحشوني كتير عنيك معقول نسيت الوعد هاان حبي ليه في سنين بعاد وغياب وهاان قلبي عليه ترميه بين نار وعتاب أرجع ليا خلاص مش قادر حبيبي رد بأي كلام لو قادر حبيبي و الله بحبه و هفضل أحبه حبيبي قرب خلي لبعدك أخر حبيبي فااات أد أيه ولا يوم قدرت أنساكوليه الدنيا ليه يا حبيبي بعيد وخداك أنا مش قادر على نسيانك حبيبي مين في الدنيا هيملا مكانك حبيبي والله بحبه وهفضل أحبه حبيبي نفسي أرتاح أنا بين أحضانك حبيبي
--------------------------
5- قلت أيه
كلمات : خالد تاج الدين
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : طارق مدكور
قبل الوداع قرب هنا قرب تعال ضمني خليك شويه في حضني حاول تفتكرمن كام سنه أنت و أنا مع بعضنا و بتحبني خليك شويه في حضني حاول تفتكرمين اللي قالك اني بعتك و أنت ليه صدقته ليهو الله حبك كل عمري قلت ايه أستنى متسبنيش كده الوقت ليه مستعجل ويمكن تحن لأي ذكرى في حبنا أزاي هتنسى الحب ده و أنت اللي ياما أشتقتلواقرب كمان عمرك و أحلامك هنا
--------------------------
6 - ولا ليله
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : البدري كلباش
توزيع : طارق مدكور
ولا ليله ولا اجمل من دي ليله بين أيديا حبيبي بعد سنين طويله ده حبيبي ولا أغلى من حبيبي من النهارده مع القمر ده ما لي حيله كلمه وحده سمعتها نور سنيني أعمل ايه في كلامه سحر بيناديني الجمال ده أحلاه أحلاه أحلى صوره عمري والله ما شفت زيه في يوم بعينيه يا دي نفس العيون اللي في خيالي الشفايف أحلى من اللي كان في بالي ابتسامته و ضحكته و صوته و سكوته كل حاجه في حبيبتي و مكتوبه لي
--------------------------
7 - اديني رجعت لك
كلمات : بهاء الدين محمد
الحان : عمرو ديـــــاب
توزيع : طارق مدكور
ناديتي بشوق ناديت قولتي لي تعالى جيتلا هعاتبك على اللي فات ولا حتى هلوم عليك أديني رجعتلك أديني بين أيديكي كفاية دموع بقى مش عارف أشوف عينيكي وقولي لهم مش نادهاني هوا اللي وحشته وجانيده أنا مهما هيحصل بنا مش هبعد عنك تاني قولي لقلبك يسمعني مش دمعه اللي مرجعني من غير متنادي و تبكي الشوق كان هيرجعني مشتاق لضحكتك يا اجمل ذكرياتي خديني لجنتك يا أغلى من حياتي
--------------------------
8- صدقني خلاص
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : طارق مدكور
صدقني خلاص من بين الناس حبيتك واختارتك ليا طول ما أنا وياك قدامي ملاك خلتني مغمضش عينياالله يا سلام عليك في عنيك أحلى كلام قرب مني شويه شويه قلبي و قلبك سوا يتلاقوا الدنيا أنتى مليتها عليا ده الحب اللي محدش داقوقرب مني شويه شويه الدنيا أنتى مليتها عليا و كأنك مخلوق علشاني يا أرق الناس في عنيك أحساس بياخدني معاه بنسى الدنيا ضمني بأديك لو غاللي عليك مضيعش يا ريت ولا ثانيه
--------------------------
9 - أحبك أكرهك
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : طارق مدكور
أحبك أكرهك أسيبك أندهك أعلق نفسي بيكي ولا أعمل فيكي أيه أضمك أبعدك أخونك أوعدك غريب أحساسي بيكي مش مطمنه ليه أحساسي ده ممكن يهد جبال يضيع من حبي ليكي وكرهي ليكي خيط رفيع لا القرب مرتاح له ولا البعاد أقدر عليه حجات غريبه بحسها و أنا بين أيديكي كتير بخاف منك وكتير بخاف عليكي لا القرب مرتاح له ولا البعاد أقدر عليه
--------------------------
10- يا حبيبي لا
كلمات : بهاء الدين محمد
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : طارق مدكور
معقول هقول مجروح من غير ما أكون مجروح ولا باقي على حاجه لأ ده أنت مش عارف معقول تصدق أبيع من غير ما أتوه ولا أضيعولا أخفش من حاااجه لأ ده أنت مش عارف بعدك هحس بمين معقوله حب سنيني خلص في غمضة عين يا حبيبي لا لا لا لا لا وألف لا ده أنا قلبي بعد غيابك تااهلو بالكلام ننسى الألام ده مكنش قال و أنا عاشق أه معقول حبيبي مشيت معقول فاكرني نسيت لو قلبي قال حاجة من جرحه ألها لكده أنا لما كنت قول بقصد كلامي يطول يمكن تقول حاجة أسمعها أصفالك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق