اخبار الحوادث

الأربعاء، 8 أبريل 2009

البوم يا عمرنا 1992

البوم يا عمرنا 1992
--------------------
1- ضحكة عيون حبيبي
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
ضحكة عيون حبيبى ضحكة ليها الليالىسافر قلبى لحبيبى سافر بعد انشغالىسافر عند القمرمن بعد ما خادنا الهوا وعرفنا الدنيا سوىوعشقنا عيونك يا قمرضحكها سحرها مستحيل يتوصفوالكلام عنها لو هقول هاعترفان أنا دلوقتى بحب وأدوب أكتر بكتير من أى قلوبمن بعد ما قلبى شاف القمرحبها عشقها فى الخلود ينكتبواللى ضاع قبلها مستحيل يتحسبدا العمر ابتدا من لمسة ايد من بعد ما عشنا أنا وانتى بعيدمن بعد ما قلبى شاف القمر
--------------------
2- كان عندك حق
كلمات : مدحت العدل
الحان : رياض الهمشري
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
كان عندك حق تدوب وترقوترجع تانى يا قلبى تدقندوب فى هواه وتقول الأهياما قلنا هنبعد مبعدناشوتاخدنا الدنيا مبننساشوعيون تنادينا تحايل فيناونقول يا عيونه يا اما بلاشكان عندك حق ونعمل ايهما خلاص سلمنا الهوا لايديهلو مرة دارينا يبان فى عينيناوان داب في الحب مبانش عليه
--------------------
3- كنا حبايب
كلمات : مدحت العدل
الحان : رياض الهمشري
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
كنا حبايب أعز حبايب راح الحب كأنه ما كانمين كان عاشق مرة ودايب يقدر يرجع زى زمانأدى الدنيا وادى نصيبنااللى نحبه فى لحظة يسيبناواللى نسيبه يبقى حبيبنا ونلقى معاه الدنيا أمانأه يازمان الحق عليناولا فراقنا دا كان بايدينااحنا هنبكى على الأيام ولا الدنيا حتبكى عليناليه الحزن القاسى يدوموليه الفرح فى ثانية يطيرليه القلب يعيش محروم وهو اللى ادا حنانه كتير
--------------------
4 - ماشي
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
ماشي وفي حالي أنا ماشي وفي حاليواللي جرالي ما كان على باليخدني الشوق راح لبعيد خدني هناك عندهادوبهالي في حب جديد دوبني في حبهاده خدني وقاللي هو ده حب العمر كلهعيش معاه قلت لا.. لا.. لا..قبل ما أشوف أجمل روح تهت كتير قبلهاعشت سنين وانا مجروح بس ده كله انتهى
--------------------
5 - خلاص سامحتك
كلمات : مدحت العدل
الحان : رياض الهمشري
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
بعيد قريب ماليش حبيبوحياة عيونك بلاش تغيبخلاص سامحتك يا عمرى وبايدى ايهأنا قلبى حبك وحبك أنا دبت فيههو حب الدنيا كله جنب حبك يجى ايهحبيبى وانت الوحيد حبيبىانت ياروحى قدرى ونصيبىخطفت قلبى لاعرفت أخبى ولا حد غيرك فى الكون دارى بىتعالى ننسى اللى فات كفايةأيامنا تحلى وانت معايايا حتة منى خليتنى أغنى خليتنى أرجع من البداية
-------------------
6 - بحلم كلمات : مجدي النجار الحان : عمرو دياب & حسين محمود توزيع : طارق مدكور & محمد عرام وياك باحلم أعيش أجمل لياليناوياك ما بينتهيش الحلم فى عينيناباحلم بعينيك تاخدنى انت والشوق فى حضنىبحلم وهواك يا حبيبى اخر أمل لينابعد اللى راح بعد الجراح بحلم معاكمفيش لنا غيرك هنا ماانت اللى كنت انا بتمناهكل الأمان كل الحنان عشته فى هواكحتى أنا مابقتش أنا من بعد ما قلبى ما داب وياك
--------------------
7 - مرتحناش
كلمات : مدحت العدل
الحان : عمرو دياب
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
مارتحناش من يوم ما سافرتواستنينا يجينا الردقلت هترجع بس نسيتنا قلى ازاى تقدر على البعدكل يومين نبعت فى جواب كلمة محبة وكلمة عتابفين باحبيبى الحب اللى انت كنت بتحلف أنه ما غابكنا زمان فى الهوا دايبين بعد فراقك مش عايشينخدت معاك الهنا والفرحة قوللي سايبنا يا روحى لمين
--------------------
8 - يا عمرنا
كلمات : مجدي النجار
الحان : عمرو دياب
توزيع : طارق مدكور & محمد عرام
ياعمرنا يا قلبنا أنا لية مين غيركتعبنا ودوبنا فى البعد من غيرك وأنا لية مين غيركأيام حياتى فى بعدهاكان مستحيل أحبهاأيام خادتنا وفرقتنا وتوهتنا عنهاكان حلم غالى بحبهاهعيش لوحدى بقلبهاكان حلم غالى مر بخيالى دلوقتى بحلم عندها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق