اخبار الحوادث

الأربعاء، 8 أبريل 2009

خليك معايا

خليك معايا
خليك معايا يااجمل حكايه انا عشتها وقلبى داب فى حبها خليك معايا ومتنسنيش دانا من غير هواك مقدرش اعيش دانتا يوم ما بتغيب عنى قلبى بيسالنى وبقولى هو اتاخر ليه ولا هو نسينه وهنا عليه ياحبيبى يالى عمرى ما نسيتك ازاى تنسانى وتبعد عنى وتسيب قلبى وحدانى دانا غير عنيك دول ماليش وفى قلبى حب ميتحكيش قربلى ياحبيبى خلينا نعيش خليك معايا يالى عشت معاك اجمل حكايه خليك معايا بقولها من قلبى ونفسى تفضل جمبى لو تعرف حالى وانتا بعيد عنى ياغالى كنت تحس بالى بيجرالى فى بعدك كنت تشوف قد ايه انا بحبك ويهون عليك تبيع اللى مابنا ويهون عليك اعيش فى نار وانتا فى جنه خليك معايا يااجمل حكايه انا عشتها وقلبى داب فى حبها خليك معايا ومتسبنيش دانا من غير هواك مقدرش اعيش
--------------------------------- --------------------------------
ضحكت
ضحكت يعنى قلبها مال ..وخلاص الفرق ما بينا اتشال يالله يا قلبى روحلها قولها كل اللى بيتقال مستنى ايه بعد الضحكه ..دى الضحكه فاتحالك سكه مش هيا دى اللى عشقها و بقالها ياما شغلها البال ضحكت يعنى حسا هواك ..و موافقه تعيش العمر معاك روح يا حبيبها دنتا حبيبها احضن شوقها اللى استناك ضحكت يعنى قلبها مال ..وخلاص الفرق ما بينا اتشال يالله يا قلبى روحلها قولها كل اللى بيتقال
------------------------------------ -------------------------------
حبتها
حبتها ولاقالتي قول حبتها ولا محبتهاش مرضتش ارد قالتلي قول قولتلها بلاش حبيبتي بلاش دي حكايه وخلصت حتفيدنا في ايه دي حكايه وعدت ونسيتها فكراها ليه حلفت لاقول وياريتني قولت محبتها شقولتلها كنت بحبها حسيت كأن الكلمه جرحت قلبها قالتلي كمل قولت اكمل ايه بقي هو انتي برضو مصدقه سالت وهي بتبتسم صدقتها والله اتخدعت فالابتسامه جاوبتها حسيت سوالها انه عادي و بعدها لامت عليا كاني فعلا خنتها
-------------------------------------- -----------------------------
راجع
بشوق بتبعد اد ما تبعد وترجع تانى مشتاق طب ليه بعدت لما انتا مش اد الفراق راجع بشوق راجع خلاص ولا ايه عرفت انى باقى عليك وفهمت ليه عرفت انك مهما تبعد تانى هترجع اصل بعدى مش كتير قدروا عليه حنيت اكيد امال يا عمرى رجعت ليه
------------------------------ ----------------------------------
مكسوفه
مكسوفة وبحب كسوفها
كل اللي شافك قال قمروالله انت اجمل من القمرالله عليها في رقتها من نظره واحده انا حبتها مش لاقي حل في حبها غير اني افضل احبها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق