اخبار الحوادث

الأربعاء، 8 أبريل 2009

البوم قمرين 1999

البوم قمرين 1999
******************
1- قمرين
كلمات : محمد رفاعي
الحان : شريف تاج
توزيع : طارق مدكور
والله ماكان على بالى يا هواقمرين دول ولا عينيك قلبى بيسألنى عليك أتارينى بفكر فيكياقلبى يانا من حبه يانا ياشوق أمانه تملى الليالى غرامأه يا عمرى يا كل عمرى سلمته أمرى وعينيك قالت لى كلامطال انشغالى وياك ياغالى وأنا ايه جرالى خلانى أدوب فى هواكاشمعنى انتى حبيتك انتى ازاى وامتى شغلت روحى معاك
-------------------------------
2 - انا
كلمات : عبد المنعم طه
الحان : عمرو محمود
توزيع : طارق مدكور
أنا بموت فى حبك أنا أنا بشوف عينيك المنا يا كل أحلامىبين اديك أنا ياحبيبى يا حبيبى أنا بين اديكانت أكتر قلب عارف أد ايه أنا دوبت فيككل دقة شايلها قلبى يا حبيبى شايلها ليكذكرياتى سنين حياتى تسوى ايه من غير عنيك
-------------------------------3
- قلبي ( مع خالد )
كلمات : مجدي النجار
الحان : شريف تاج / خالد
توزيع : فريد عوامر
قلبى قلبى متعلق بيكى وأنا سهران بناديكى سيبانى لوحدى ليهيا أملىأملى اللى بحلم بيه شايف عيونك فيه العمر ايه معانيهالعمر ليلةقلبى الوحيد بلاقيه انت الوحيدة فيه انت اللى دوبتيهبين يوم وليلةقلبى العاشق قدامك لو بصيتى لقدامك هتلاقى روحى فيهيا أملىأملى الوحيد بناديه انت الوحيده فيه انت اللى دوبتيهبين يوم وليلة
-------------------------------
4 - بحبك اكتر ( مع انجيلا )
كلمات : محمد رفاعي
الحان : شريف تاج
توزيع : طارق مدكور
أنا بحبك أكتر شوقى فى قلبى بيكبروالنبى قلبى مايقدر فى غيرك يفكرعلى راحتك قول ياحبيبى واحلفلى بحبك ليهصدقت ان انت نصيبى وسعادتى وهنا لياليهمهما تفكر فية أنا أكتر بشوية حبك غالى علية لا يمكن يتقدرهنعيش أنا وانت ياعمرى يوم حب ويوم حنيهمن أول لحظة فى عمرى وأنا عارف انك ليه
-------------------------------------
5 - بتوحشني
كلمات : عادل عمر
الحان : ابراهيم فهمي
توزيع : حميد الشاعري
لو كنت قادر ع البعاد أنا مش قادر عليهبتوحشنى ..بتوحشنى أه أهحبيبى .. بحبك .. بروحى .. بقلبى .. بعقلىياللى ياللى ياللى معندكش قلبأيام وأنا بيك مشغول مشتاق لعينيك على طولتسبقنى عينى ليك يا عينى قلبى معاك يقوليا حبيبى ازاى أنساك ده أنا روحى تروح وياكالشوق تعبنى وقلبى سابنى سابنى وراح معاك
-------------------------------------
6- ولسه بتحبوا
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : وليد سعد
توزيع : حميد الشاعري
ولسة بتحبه يا قلبى ياقلبى حرام عليكازاى تآمن له تانى بعد اللى عمله فيكهو أنت فاكرله ايه حتبكى فى يوم عليهماتقولى فاكرله ايه حتبكى فى يوم عليهمش ده اللى كان معاك وكان هواه هواك وتانى يوم نسيكياريت ياقلبى ماكنت قلبى مادام ظالمنى وياك ليالىياريتنا ننسى ليه فاكره لسه دا حبيبنا خاين ومالهوش غالىبعدنا عنه وآسينا منه يا قلبى سيبه يختار جراحهمالك وماله أهو راح لحاله وراح ياقلبى زى اللى راحوا
-------------------------------
7- خليك فاكرني
كلمات : عادل عمر
الحان : عمرو مصطفى
توزيع : طارق مدكور
خليك فاكرنى ياللى بجمالك وبعيونك دول أسرنىخليك فاكرنى وان حس قلبك يوم بقلبى ابقى زرنىده انت فى عينيه كل اللى ليهفرحة شبابى والدنيا ديهأول ماشفتك لمست قلبى بنظرة واحدة نسيت جراحهلقيتك انت أجمل حكاية حب نسيتنى اللى راحواماتغبش عنى وخلى قلبك لو ناديته يجيلى تانىده احنا اللى بينا الحب كله وعمر مر معاك ثوانى
-------------------------------
8- حكاياتي
كلمات : ايمن بهجت قمر
الحان : عمرو دياب
توزيع : طارق مدكور
حكاياتى اللى أنا عشتها كلها تشبه بعضهاأولها غرام وتانيها أيام أنا بافرح بيهاوأخرها زيها زى غيرهابدايتها سؤال وكلام فى عيونا جانى حيرةوحقيقة وحب وشوق وحاجات تانيه كتيرهكل الحكايات اللى احنا ياقلبى قابلناهاطلعت أوهام وياريتنا ما كنا حلمناها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق